Välkommen



torsdag 14 oktober 2010

I love my son


I love my son....Han börjar bli så stor nu min älskade lill plutt och hans utveckling går bättre än förväntan..Vi var nyligen hos ögonläkare för att kolla att allting var bra, för det är ganska vanligt att prematur barn har någonslags fel på synen men emilios var super duper bra så jag är än glad och stolt mamma coh det glädjer mig så att allting går så bra för honom....Han kryper och står för fullt här hemma och snart så går han fattar inte bara vart tiden tar vägen och han snart blir 1 år helt sjukt ju....Han är en glad och aktiv kille och håller mig syssler satt från morgon till kväll inte en ända lugn stund...skrattar och busar och hittar alltid på något nytt hyss hahaha....men jag är så glad att han kan ge så mycket kärlek tillbaka till oss..mammas guldgosse

2 kommentarer:

  1. Njut så länge det varar.....snart är han fjorton,finnig och allmänt odräglig.....
    Kram

    SvaraRadera