Välkommen



söndag 12 september 2010

Så mycket att göra....

Fattar inte vad jag gör ibland med min tid den bara försvinner önskar ibland att jag kunde stanna tiden eller bara vrida tillbaka den....Mina dagar är fullt upp det är därför jag ibland inte hinner blogga men försöker göra det så fort jag kan och oftast har jag inte fria händer eftersom emilio tar upp den mesta tiden av mitt liv....faktiskt för första gången i mitt liv så sover jag bra om nätterna helt slut på kvällen och det är jätte positivt...lillen blir bara större och större och kryper över allt och biter över allt haha kul är det men ingen vila direkt fullt ös vill säga...vi har vart hos läkaren på neo på danderyd och allt vara bara bra med emilio och han gör stora framgångar dem ville till och med att vi skulle komma tillbaka om ca 2 månader för dem trodde han skulle gå då,sen efter inbrottet i min bil så har det vart mycket med försäkringsbolaget..men jag lovar nu iaf att jag ska försska blogga lite mera nu.. ha de så bra så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar