Välkommen



måndag 27 september 2010

Tid och åtre tid....


Idag har jag varit iväg och shoppat lite och det blev en liten fötölj åt emilio som han kan slappa i....sen shoppade vi en dop present som vi ska till på lördag..Tid,tid och åter tid fattar inte vart min tid tar vägen och dagrana bara flyger iväg och det har varit så mycket nu sista tiden...begravning,kalas,läkare m.m och nu ska vi denna vecka på bvc,dop,fixa bilen,läkare,besikta bilen m.m fattar knappt hur jag ska hinna med mig ibland men både min pappa och mamma ska hjälpa mig denna vecka så jag hinner allt jag måste göra,skönt att ha dem nära vad skulle jag annars göra utan dem...nu ska jag slappa en stund framför tvn har inte mått så bra dem senaste dagarna mått illa och haft svårt att behålla maten men men det går väl över och NEJ jag är inte gravid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar