Välkommen



söndag 6 juni 2010

Fullt ös igen....


Yepp nu var det fullt ös igen i helgen,fattar inte att vi hinner med allt vi gör och våra helger försvinner lika snabbt som dem kommer...Fredags så stack vi iväg efter gubbens jobb till sollentuna centrum för att hitta kläder åt honom till dopet...och på lördag så drog gubben iväg igen på fest medans jag drog upp på Valsta dagen en stund och träffade mina föräldrar och senare på kvällen så gick jag hem till pappa och grillade..och idag på morgonen så kom Alfredos föräldrar samt bröder på frukost sedan så for vi iväg på 5 års kalas och sedan på tillbaka vägen så stannade vi till i jakan och käkade middag hos Alfredos föräldrar och kom just nu precis hem och klockan är nu 20.30 och jag är helt slut....och i veckan har det varit fullt ös oxå med förberedelse inför dopet min mamma och hennes väninna har stått och bakat bullar för fullt och dem är helt slut dem med....Jag önskar ibland man kunde fixa med tiden så man hinner med allt man måste och vill göra ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar