Välkommen



onsdag 23 juni 2010

Hårförlängning...


Halv ligger ner nu på golvet sjuk och känner mig helt förstörd samtidigt som jag gör hårförlängning och självklart så är det sonia som gör det hon är nog den ända som får göra mitt hår eftersom jag är ganska petig på vem som gör det eftersom jag kan göra det själv och vet hur det ska sitta,sen vet ju hon exakt hur jag vill ha det eftersom hon har nästan alltid gjort det på mig.Mamma min är barnvakt åt lill plutten så jag kunde fixa det här i lugn och ro och passa på att dricka lite te med honung så man hinner bli frisk innan midsommar...Det är strålande väder idag men ändå sitter vi inne lite för varmt att sitta och hålla på med hår utomhus och så ska man ju inte dirket sitta i solen när man är lite små förskyld...Gubben min lovade att skynda sig hem idag för att hjälpa mig med lillen,orkar ju knappt stå på benen idag...Usch vad jag hatar vara sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar