Välkommen



onsdag 16 juni 2010

Tjejmiddag med familj och vänner...


UUuuuf idag är jag faktiskt om jag ska erkänna lite bakis det blev en hel del och samt är jag ju inte heller van med att dricka längre eftersom jag har nyligen fått min lilla krabat....Det var riktigt trevligt sällskap samt riktigt riktigt god mat igår och jag ser framemot redan efter nästa gång och det var skönt att få komma iväg utan barn denna gång...Mina pojkar var hemma och tog det lugnt och jag ringde bara hem ca.111 gånger för att vara säker på att allt var okej "fniss" som tur var det okej haha vilken "höns mamma man är"....

4 kommentarer:

  1. Vad i herrans namn har hon på huvudet?

    SvaraRadera
  2. haha ja du en servett....så blir det efter ett par glas vin...

    SvaraRadera
  3. ....ett par glas vin????
    Vi hade inte ens börjat med förrätten!

    SvaraRadera
  4. haha sant, hon satte den i allafall på huvudet

    SvaraRadera