Välkommen



söndag 20 juni 2010

Stressig helg som vanligt.....


Stressig helg som vanligt det är därför jag har knappt hunnit skrivit något i bloggen...I fredags så var det en väldig väldigt lång dag jag och emilio var på sjukhuset halva dagen då han vart nersövd för att göra en lungtest men allting gick bra tog bara lite tid att göra den,jag var nästan glad att alfredo inte var med med tanke på alla slangar och maskiner emilio var uppkopplad till så hade nog alfredo tuppat av för det såg lite otäckt ute när våran lilla plutt låg där men resultatet på lungorna var "prima" som tur var och han hade 100% syre och bättre kunde han inte ha, en stark liten plutt vi har....Vi fick sitta kvar ett tag efter undersöknignen för att dem skulle se att han vaknade upp okej han såg lite groggig ut från början men va bara hungrig som vanlig så vi fick nästan direkt åka hem efter det...Direkt därifrån så drog vi hem till farmor och farfar för att käka lite mat och umgås lite med dem och sedan kom alfredo dit och då passade vi på att lämna lillen hemma hos dem och smet ut för att shoppa lite väl när vi kom tillbaka var det fullt hus med moster och hennes barn och farbröder vi kom inte hem förren halv två på natten...På lördag så var vi och storhandla och sedan på kvällen så var vi med min familj samt goda vänner från götet och åt middag och umgicks lite...idag ska jag ens behöva förklara för er att vi är helt döööda mera behöver jag inte säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar