Välkommen



torsdag 12 augusti 2010

Bättre och bättre


Idag så känns det lite bättre men seg i kroppen, mina ben och armar känns som gele och jag har fortfarnde svårt att svälja men ska tillbaka till läkaren igen imorgon för att kolla att allt är okej....Jag har fått en ny husa här hemma som hjälper mig om kvällarna och det är Darwin.Tack vare han och min mamma så har jag orkat dagarna tillsammans med emilio..Dem hjälper mig med att handla,går på promenad med emilio,städar och fixar, man är lycklig lottad att ha sådan familj som ställer upp hela tiden,så tack.Jag har själv tagit en kort promenad idag och det kändes bra lite trött blev man allt men skönt att få lite frisk luft...Nu väntar vi på gubben här hemma som jobbar extra just nu skönt att ha alla pojkar här hemma igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar