Välkommen



måndag 16 augusti 2010

Stress och mindre stress....


Förlåt alla mina kära blogg läsare för att jag inte har skrivit så mycket på den senaste tiden...som ni vet så har jag varit sjuk så jag har knappt suttit framför min kära och dyrbara dator har mest legat på soffan och haft lite ont men är nu på fötterna igen...Men mina dagar har varit fullt upp som vanligt, har firat min pappas 70 årsdag, sen har alfredos pappa fyllt år så det har varit en hel del firande på sista tiden...Idag är det förta gången på länge jag har varit ute och snurrat och det blev en ute dag hela dagen och kvällen...först var jag och hälsade på janina som jag inte har sätt på länge och hon har en son som skiljer bara tre veckor mellan han och emilio samt en annan son som är 6 år...men gud vilken skillnad på storlek min pojk såg ut som en nyfödd jämfört med hennes men som sagt var det går ju inte att jämföra eftersom emilio är född 2 månader för tidigt...efter janina så träffade jag upp daisy och julian och vi åkte iväg på jakt efter en ny gå stol till mille pille....shiiiit vilket djungel,vilket hav av olika varianter och olika prisklasser men shiiit va dyrt det är med barn prylar jag kom hem ialla fall med en ny gåstol jag prov satte emilio i alla och den här som jag köpte är en av den han gillade så jobbigt köp men lyckligt slut...nu är jag i alla fall helt dööööd så natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar