Välkommen



fredag 6 augusti 2010

Ny barnvagn!!


Idag har jag och min mamma vart och köpt en ny barnvagn åt emilio fast för alfredos pengar hahaha och det blev en babytravel en väldig smidig och lätt barnvagn...Köpte mest en ny barnvagn för min mamma tyckte att den gammla var så tunga att köra så hon tyckte inte om att använda den förra som jag hade så vi gick och köpte oss en ny för det blev lättare så...´Sen åkte vi till ikea och små handlade lite och åt en god lunch tillsammans och snart ska jag gå ut på en lång promenad med lilleman för att provköra den nya vagnen..så ha det gött gott folk så syns vi imorrn....

2 kommentarer:

  1. Snygg, ser lättkörd ut. Du kanske skall börja springa.....!!!!! ser ut att vara en föräldramotionsvagn.

    SvaraRadera
  2. Den är väldigt lättkörd och ja jag kanske borde börja sringa men jag går långpromenader nu i rask takt och det funkar bra det med..mycket nöjd över den iaf,kram

    SvaraRadera