Välkommen



onsdag 11 augusti 2010

Vila...


UUuf fortfarande sjuk idag..hela kroppen värker och jag orkar knappt stå på benen..Min mamma hade första passet igår med emilio sedan kom alfredos ena bror darwin och tog det andra passet så jag fick vila lite...Har nyss vart hos läkaren och dem har plåstrat om mitt sår igen och gett mig en annan pencilin sort så att det ska bita snabbare på mig och sen var jag tvungen att komma tillbaka igen på fredag för att kolla att allt är som det ska för dem var lite oroliga för mig eftersom jag hade fått feber efter operationen men men ni känner ju mig jag är snart på benen igen det är nu man är glad att man är så envis och har orken att inte känna efter så mycket heller så nästa vecka lär jag vara på topp igen...Min mamma har haft emilio hela dagen idag så jag har mycket folk som ställer upp när det behövs,jätte skönt vill jag säga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar