Välkommen



tisdag 10 augusti 2010

Sjuk sjuk sjuk


Nu är jag sjuk igen fattar inte att jag aldrig kan få vara frisk....Nu i söndags så började jag blöda näsblod igen och mina ögon svullnade som fan sen fick jag en kraftig infektion och var tvungen att akut operera mig i söndags kväll...hemma igen men inte 100 % frisk utan ligger här hemma med en svullet ansikte och hals och stel i nacken och feber och kan inte äta så vad ska man säga...pratade med läkaren idag och sa att jag skulle avakta tills imorgon hoppas för guds skull att jag slipper åka in igen till sjukhuset vill ju inte vara borta från min lilla plutt...idag har han vart jätte snäll tror han vet att jag inte mår så bra och idag så har han tagit ny krypsteg han är så duktig min lill kille fick allt på film oxå så jag kan visa pappa hans när han kommer hem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar