Välkommen



lördag 24 april 2010

Fredag avklarad...

Uuuf lite trött idag fast jag hade mycket hjälp inatt eller nu vad man ska kalla det haha...Hade två av Emilios farbröder här igår.Vi käkade lite middag sen glodde vi på film iaf en av bröderna och den andra låg och sov samt Emilios pappa "fniss"stor hjälp va. Jag sade till ena farbroden Darwin att ingen av dem skulle vakna när Emilio började gråta haha vem fick rätt jo JAG fattar inte att man inte kan vakna av Emilios skrik det låter ju som en hel armé som skriker han har ganska kraftiga lungor när han väl sätter igång. Som vanligt fick jag ta natten "fniss" kl. 24.00 och kl.03.00 haha men kl. 06.00 lät jag det vara tyckte det var pappans grejj att gå upp så jag fick vila lite jaaaa om man kallar det för vila var halv vaken ändå går ju inte sova riktigt när lillen är så vaken. David vaknade till iaf och sprang upp och tog lilleman med Alfredo så det var nice,men dem var taskiga emot darwin som låg och sov dem väckte honom för att han skulle va med och byta blöjjor på Emilio? Hmm? vrf ska man vara tre stycken att för att byta blöjja..är det så trevligt att byta blöjjor eller vad handlar det om? "fniss" jag vågar inte ens fråga.vi hade iaf riktigt trevligt igår och jag ser redan fram emot nästa visit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar