Välkommen



onsdag 21 april 2010

Skillnaden mellan kvinnor och män!!


Jag satt och åt lunch med några vänner idag och vi började diskutera hur män och kvinnor tänker i förhållanden. Är det kvinnans plikt att ta hand om hemmet? eller är det bådas?Fast båda arbetar?För mig faller det naturligt att ta hand om hemmet och jag tycker det är kul att hålla på med det och samtidgt så har jag mera KONTROLL över hemmet och vet vart allting finns och skall vara sen kan man iaf låta mannen i sin tro att det är min PLIKT att sköta om hemmet fast egentligen handlar det mera om KONTROLL över hemmet och vad man kan HITTA i hans FICKOR ett nytt telefon nummer eller nota på ett stället där han inte bör vara "fniss"men självklart så tycker jag det är trevligt om båda kan hjälpas åt i hemmet. Men vi kvinnor vill att männen ska betala för allting och köpa oss dyrbara pressenter? är det inte då kvinnans uppgift att ta hand om mannen då? ge honom det han vill ha lite SEX OCH EN GOD MIDDAG, gör som jag köp en ett 6-pack och en pizza och sup han full tills han däckar eller skyll på att du har LINGON-VECKAN det funkar alltid för mig och när vi kvinnor bråkar med våra män så får vi oftas det sista ordet och när män säger något efter det betyder det oftas att dem vill starta ett nytt gräl och samtidigt kväver vi KVINNOR jämnställdighet är detta rättvis emot våra män? JA det tycker jag eftersom jag fick DET SISTA ORDET.


AVSLUTANDE VISDOMSORD.

Varje man bör glömma det misstag han har gjort, det är ingen idé att två männsikor går och minns samma saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar