Välkommen



onsdag 21 april 2010

Rico


R.I.P Rico

Du är och kommer alltid finnas i minna tankar. 2 år sen tog ditt liv och än idag har jag svårt att förstå att du valde den vägen och svårt att förstå att du är borta. Du kom in i mitt liv som en storm och försvann lika snabbt och kvar lämna du mig ensam med ett brustet hjärta. Jag ser dig framför mig sista dagen i ditt liv hur vi låg och myste och pratade skit du var likadan som vanligt som om ingenting skulle hända men om jag tänker efter ordentligt så var det inte som det skulle va. Dem sista orden du sa var hej då carro vi syns nästa helg sen gick du ut igenom dörren och kom aldrig tillbaka.Det tog mig hårt men du valde denna väg ändå så jag hoppas din själ och ditt sinne har kommit till ro och att du har det bra där du är och att du vet att du är saknad här hos oss och att vi syns i nästa liv..kram din carro


Önskar att du var här så du kunde se min son...

Har funnit min lycka igen med pappan och min son,hoppas du är glad för min skull nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar