Välkommen



fredag 30 april 2010

JÄVLA drömmar....


Vaknade upp i natt med världens hemskaste mardröm,skrek rakt ut och började gråta, Alfredo trodde jag hade tappat förståndet helt. Jag drömde om Emilio,jag hade vart ute och festat och hade lämnat Emilio hos ett par bekanta till mina föräldrar på rymdgatan en gata ifrån där jag växte upp,varför hos dem har jag ingen aning om för jag har inte sätt dem på länge inte mina föräldrar heller.Jag drömde att jag var full och hamnade i bråk utanför där jag skulle hämta upp Emilio med ett par tjejer och det var vinter ute, vi bråkade ett tag sen gick jag in för att hämta upp Emilio, väl ute så tappade jag min telefon och när jag skulle plocka upp telefonen så halkade jag och tappade Emilio och såg hans ansikte tyna bort fullt med blod och sedan dog han i min famn jag skrek och skrek på hjälp och mina vänner kom springande för att hjälpa mig men det var försent då väckte alfredo mig. Jag var helt förstörd låg och grät kändes som att allt var sant det var så verkligt jag var tvungen att gå upp och se för mig själv att Emilio levde och mådde bra, har aldrig vart så rädd som jag var inatt vill aldrig drömma så här igen,en mors värsta mardröm att sin son dör, är så glad att det bara var en dröm och glad att han lever och mår bra.Det tog ett par timmar innan jag ens lugnade ner mig var verkligen en obehaglig känsla att känna. Drömmar kan förstås, kan få större insikt i sitt liv. drömmar berättar vem du är och hur du upplever livet och varför. drömmar bearbetar dina upplevelse, tankar och känslor det kan ge dig djupare förståelse av dig själv och ditt liv. Alla drömmar har en betydelse och det finns ett medelande i varje dröm. Jag läste nyss i ett drömlexico om döden och om man drömmer om en väns död så betyder det att det vankas bröllop men inte sitt eget och om man drömmer om en släkting som dör så betyder det arv och om man drömmde om att man såg någon dö så betyder det regväder, ganska instressant det här med drömmar och en ganska stor värld med hur man tolkar drömmar men en sak vet jag i alla fall att jag aldrig aldrig någonsin mer vill ha denna dröm igen även om min dröm betyder någonting annat så vill jag inte vakna upp igen och känna denna känsla igen som jag hade om EMILIO....Jag älskar han så mycket så jag vill aldrig någonsin få uppleva det jag upplevde i min dröm. Mom love u so mucth EMILIO so it hurts...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar