Välkommen



torsdag 22 april 2010

Trött och ont!!

Är hemma idag men har en hel del att göra Emilios farbröder kommer imorgon och vi ska käka lite middag och bara umgås och ena farbrodern ska stanna kvar och sova över.Håller på att tvättar just nu och har städat lite här hemma men måste snart ut för att handla lite mat "suck"vill inte gå ut skit väder ute vill bara krypa ner i sängen igen under mitt varma täcke och bara mysa lite med Emilio.Emilio sover just nu så jag får väl passa på att dammsuga lite istället..Idag är jag skit trött Emilio har hållt mig vaken för han börjar bli små förskyld så han är täppt i näsan så han har vaknat var 10 minut och har sedan haft svårt att somna om, jag somnade till slut vid 4 för att sedan gå upp vid 5 för att väcka alfredo som tvär vägrade att vakna så jag gav upp efter en timme så väckte han mig istället och sa förlåt att han inte hade vaknat när jag försökte väcka han då tänkte jag kasta nått hårt i huvudet på hoinom eftersom jag hade precis lyckas somna om..va ska man säga "män"... efter det så lyckades jag somna om igen men blev åter väckt vid 6.30 då Emilio vaknade och var hungrig då gav jag upp min skönhets sömn och valde att sätta igång med städningen istället lika bra när man ändå inte fick sova..SOVA FÅR MAN GÖRA I GRAVEN....Jag har fruktansvärt ont idag med värk i hela kroppen och halsen är jätte svullen pågrund av allergi "suck" kan denna dag bli lite bättre..Lite solsken skulle inte skada...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar