Välkommen



torsdag 29 april 2010

Vad kan vi göra?


Vad kan vi göra för att få allting att funka i framtiden? KOMPROMISSA göra en förhandling med för och nackdelar och att ge upp en del av sina krav,är någon av oss villiga att göra det?Hur ska man kunna lösa allting för bådas bästa? VEM ska offra mest jag eller han? För vad? Kärlek,lycka är det värt det? Våga chansa?Vem av oss vågar mest? eller handlar det om att våga?Eller vad handlar allting om?Mig,han,Emlilio?Kompromisser är viktiga i vardags livet och det gäller att kunna mötas på halva vägen men frågan är om någon av oss är villiga till det och våga chansa till en bättre och gemensam framtid tillsammans. Vågar man ta steget ut ur boet och lämna sin trygghet och våga lita på sin nya partner att han ska kunna ge mig den nya trygghet och kunna ge mig den kärlek som jag behöver?och kan jag ge det han vill ha oxå och behöver? Jag vet att jag kan ge det han behöver och jag hoppas att han kan ge det jag behöver och jag är iaf villig att chansa och kompromissa för en bättre och lycklig framtid med en man jag älskar,skulle ni inte göra detsamma?Kärlek övervinner allt!!Vågar ni så vågar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar