Välkommen



onsdag 28 april 2010

Vi saknar våran andra plutt...


Uuuuf är trött idag..vaknade tidigt idag för Alfredo var påväg till jobbet och emilio vaknade samtidigt så jag var uppe och matade lillen sen vägrade emilio somna om så vi låg kvar i sängen och myste under täcket till en film...precis när jag lyckades få honom att sova och skulle passa på att få i mig lite frukost och duscha så vaknade han igen det var ungefär som att trycka på en knapp "mamma kom tillbaka och sov med mig vill inte vara själv här, jag kan köra med dig för pappa är inte här nu" suck...han är så klängig på mig när jag är själv med honom bara mamma mamma mamma får inte göra något utan ha han hängande på mig, så skönt när pappa är här och kan avlasta mig lite så jag hinner åtminstonde gå på toa och skita, mysigt för det mesta men kan bli lite jobbigt ibland. Senare på morgonen så ringde "aset"nadia och sa att hon ville hitta på nått och skulle komma upp och hjälpa mig med Emilio så vi kunde komma iväg och gör något under dagen. Nadia kom med frukost och tog Emilio och matade honom och klädde på honom så jag fick duscha i lugn och ro "Gud va skönt det var" det var länge sen jag fick ta en lång dusch utan att känna oro att Emilio skulle vakna och ligga och gråta. Jag och nadia bestämde oss för att dra till stinsen för att kika lite och käka lunch tillsammans,vi käkade på en libanesisk restaurang "fy faaan va gott" kände mig som en rullande köttbulle efter maten åt så mycket så jag knappt kunde gå, det libanesiska köket är fan helt gudomlig. Väl hemma sedan så satte Emilio igång igen han var både mätt och belåten och bytt på men ville bara vara hos mamma tog mig över 4 timmar innan jag fick honom att somna haha och snart är det dax igen att mata honom och få honom att somna om igen hoppas bara att det går lite lättare denna gång så jag också får sova..Alfredo sover inte här i natt, han skulle sova hos sina föräldrar och spendera lite tid med dem och det tycker jag är skit bra för familj är nummer 1 och man ska ta vara på den medans man kan men jag måste erkänna att jag SAKNAR honom JÄTTE JÄTTE mycket och Emilio med kommer kännas konstigt utan honom inatt längtar redan efter morgon dagen då jag vet att vi får se våran älskling...Puss och godnatt alla blogg läsare och dröm sött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar