Välkommen



fredag 16 april 2010

Uuuf stressig helg

Idag är det fredag och vi har en hel del att göra..Planering av Emilios dop som kommer äga rum i juni,vi har inte ens skickat ut inbjudningskorten samt har vi inte heller inte tänkt på vad vi ska servera på dopet så det äe en hel del att göra...Jag hade oxå tänkt att jag skulle försöka hinna tvätta min bil men det lär jag inte hinna för jag måste först nu till apoteket och hämta emilios mediciner sen laga mat sen är det fan dax att sova och en ny dag börjar om igen..önskar att man kunde stanna tiden ibland så man hann med allt man måste göra på en dag...Lördag så ska vi iväg till alfredos familj samt hans chef för att hälsa på så hela lördag lär ju gå den med oxå..Söndag hoppas jag på en stillsam familjedag men då lär jag få tvätta eller göra någonting annat ni tror väl inte att man får sitta i lugn o ro nu när man har familj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar