Välkommen



tisdag 27 april 2010

Vaaaaa vad ska man säga....

Nu har vi äntligen gjort våra efter längtade tatoo,det blev en varsin där det står Emilio samt hans födelse datum : ) för mig blir det inga flera "fniss" har för många nu men var tvungen att sätta emilio på min kropp and remind me that he is and always gonna bee my baby booo...Jag låg nästan och halv sov när jag blev tatuerad medans ja ni vet vem hahaha låg och gjorde tusen miner medans han blev tatuerad mr herr alfredo the big kaxiga manliga alfredo hahaha näää kan förstå honom han invigde sin kropp med sin första tatuering så jag är ganska stolt över honom och nääää det var inte jag som sa till honom att tatuera sig det var han själv som ville det och jaaaa han har sin egen vilja hahaha han är faktiskt mannen i huset tro det eller ej.Jag tycker det är så kul att studera min lilla sööötnos som man och jag har aldrig skrattat så mycket som jag har gjort den senaste tiden heller..När han blir nervös så står han och stampar och går fram och tillbaka och kan ej fokusera sin blick samt börjar han stampa takt till musik och börjar dansa lite och när han blir sur så blir han ganska tvär men kan ej vara det mer än 5 minuter är inte det ganska söööttt,charmigt i alla fall i mina ögon och det är sånt jag älskar hos honom,dem här små sakerna som gör det till den personen han är idag och det är han jag fall för och det är han jag vill leva med resten av mitt liv och bättre pappa kan man ej hitta åt emilio eller blivande mannen åt mig själv..fan va lycklig man kan vara synd bara att alla inte kan vara lika lycklig som jag, för min skull...bitterhet dödar en själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar