Välkommen



söndag 2 maj 2010

Surprise party...


Surprise party för Emilio blev det i helgen...blev väldigt överraskad av mina vänner med en baby shower,en baby shower är en fest anordnad till blivande mödrar med lite pressenter till plutten i magen men partyt blev av efter födseln nu eftersom plutten kom ju ut lite tidigare än beräknad så det blev av nu istället för innan"bättre sent en aldrig" överraskad vart jag allt, fattar inte varför hela tjej gänget stod i hallen med en tårta...tänkte först VEM FAN är det som fyller år inte JAG iaf så vem FAN har jag missat då "fniss" sen fattade jag när jag läste på tårtan BABY BLINGBLING "fniss" roligt att alla kom och firade lilla Emilio och som fick så fina pressenter av alla..TACK SKA NI HA verkligen gulligt av er som gjorde festen ändå fast han redan var född detta var verkligen uppskattat..Jag är så glad att man har så bra vänner.


Dagens citat .. Behandla andra som du vill bli behandlad själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar