Välkommen



lördag 22 maj 2010

Familjen Narciso meets Familjen Wollner...


En lyckad och solig dag...Idag så vaknade man upp till en underbar och solig dag. Vi satt ute nästan hela förmiddag och bara njöt av värmen..Det roligaste var också att jag satt med pappeljotter i håret haha undra vad grannarna tyckte,jag kände mig i allafall lite vacker.Sedan så begav vi oss iväg till min bror där vi skulle träffa hela familjen Narciso samt min familj tyckte det var på tiden att dem skulle få träffas för första gången nu innan dopet för emilio.Lyckat träff var det i allafall med fika och mycket skratt samt så hann vi med och spela lite nitendo wii med båda familjerna.Efter att alla var nöjda och belåtna så bestämde jag och alfredo och emilio att vi skulle åka till Sigtuna för att ta en kvälls promenad tillsammans längs strand kajen för att sedan äta året första glass,riktig trevligt och skönt var det i värmen. På vägen hem så köpte vi oss en grillad kyckling och lite sallad för att äta en liten lätt kvälls middag.Mer lyckad dag kan man faktiskt knappast få..Puss och kram vi syns på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar