Välkommen



tisdag 11 maj 2010

Näää nu får det räcka....

Börjar bli trött med det här att drömma...Inatt hade jag en liknade dröm som jag tidigare har drömt om... Jag drömmde att Emilio dog inatt med och jag vaknade upp skrikande igen troende att det verkligen var sant var tvungen igen att kolla att han levde..FAN HELT SJUKT JUuuuuu....Jag drömde att mina föräldrar väckte mig och gav mig mitt barn men det var inte Emilio och det tog ett tag innan jag insåg det också"konstigt"det var en liten tjej dem gav mig som föröskte spela att det var Emilio och var ett spädbarn, men tjejen var 7 år gammal och föröskte prata "dada språk" men hon gjorde bort sig och sa mamma och det var då jag insåg att det var inte Emilio och att det var en tjej och hon hade inte samma näsa som mig...Mina föräldrar hade bytt ut Emilio emot henne för Emilio hade kvävt till döds i sin säng och jag hade inte upptäckt det i tid och att det var mitt fel att han hade dött, så dem gjorde det för att skydda mig från att bli helt förkrossad och det var då jag vaknade upp helt svettig och skrikande...Tyckte drömmen var konstig eftersom mina föräldrar trodde att jag inte skulle upptäcka att det inte var Emilio när det var till och med en tjej som var 7 år som dem gav till mig...Helt vrickat..nu undrar jag verkligen vad alla mina drömmar betyder. Är det någon som vet så kommentera det gärna...

2 kommentarer:

  1. Carro du behöver inte vara orolig, såna här drömmar är skita vanliga bland nyblivna mammor.

    SvaraRadera
  2. jaaa kan tänka mig att det är men det känns fett obehagligt att ha dessa drömmar, dem känns så verkliga...

    SvaraRadera