Välkommen



fredag 7 maj 2010

Helt sjukt....


Helt sjuk hur fan kan man drömma om döden flera gånger samma vecka....Inatt drömmde jag om att alfredo dog i min dröm. Han var på väg hem till sin mamma och pappa och jag bad honom stanna hemma för jag hade fått en känsla att han skulle vara med om en bil olycka men han valde att åka och bad mig att inte oroa mig. Han ringde när han väl kom fram och sa att allting va lugnt men senare på kvällen så ringde hans mamma och sa att alfredo hade dött. Han hade ramlat ner i trapp uppgången och brytit sin nacke,Sen drömde jag att emilio ärvde mycket pengar efter alfredo hur vrickat kan det vara...Tycker det är obehagligt att jag som aldrig brukar komma ihåg mina drömmar, drömmar så tätt in på nästan samma drömmar. Har drömt nu att båda mina älsklingar dör under samma vecka inte alls en härlig känsla utan tvärtom, undrar vad drömmarna betyder?Är det en varning eller tecken på att något ska hända?Gott eller ont?Jag skulle bra vilja veta det,skulle ni inte vilja det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar