Välkommen



söndag 16 maj 2010

Jag ger mig...Du vinner älskling "fniss"


Haha ibland så sitter jag och skrattar åt mig själv hur jag beter mig med lilleman..jag sa att jag aldrig skulle låta han ligga i min säng för ofta han skulle ligga i sin egen säng,jag skulle aldrig lyfta upp honom så fort han skriker,jag skulle aldrig ge han barn matsburkar från affären,jag skulle aldrig ge han godis,jag skulle aldrig skämma bort honom,jag skulle aldrig ge han smeknamn, därför valet av Emilio som är ganska kort namn och man inte skulle ge han smeknamn,jag skulle aldrig bära han hela tiden och jag skulle aldrig aldrig Aaaa jag sagt ganska många ALDRIG men ändå så har man gjort nästan allt tväremot...hahaha hur kommer det sig? älskar man han så mycket så man inte kan låta bli att ge han så mycket uppmärksamhet eller skämmer man bort lilleman alldeles för mycket eller är man bara helt PANTAT I BOLLEN? Haha det ända jag kan säga haha det är inte så lätt att bli mamma för man tror så mycket innan man ens blir det men i verkligheten så är så annorlunda BRA eller ANUS? Hur kan man säga nej åt hans fina leende med sina lilla häng läpp när han blir ledsen och bara vill ha sin mamma haha INTE MAMMA i allafall..så hur ska man göra då när dem hänger med sin läpp och köra sina krokodil tårar och blinka lite åt sin mamma...SHIT jag döööör och smälter för honom kan INTE låta bli att ge med mig och en sak har jag också lärt mig man ska ALDRIG säga ALDRIG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar