Välkommen



torsdag 27 maj 2010

Lång promenad...


Idag blir det en lång promenad,vädret är si så där men helt okej solen skiner men kallt i luften finns ju inget dåligt väder utan bara dåliga kläder, så det är bara sätta på sig rätt kläder och gå ut, lillen behöver ju lite frisk luft och se lite dagsljus speciellt om man bor i sådan här vampys lägenhet som vi gör...Det är faktisk riktigt skönt att gå på lång promenader med lillen, för det första blir lillen så lugn så fort man går ut och går så sover han för det mesta i vagnen eller så ligger han bara tyst och tittar upp och så självklart så får han ju frisk luft och jag får lite lugn.Sen får man ju bra motion och så hinner man själv koppla av och rensa tankarna och stressa ner en aning för hemma så är det alltid nått man måste göra och orken finns knappt hos mig kvar eftersom jag är så pass sjuk som jag är men orken kommer när lillen ler åt en då får man lite super krafter när man ser att han ler emot mig..Gud vaaa glad jag är att han finns till i mitt liv mer lycka kan man fan inte få ,att den där lilla krabaten kan ge mig sådan styrka och få mina dagar att gå att orka ta mig igenom alla sjukdomar och så...Mamma älskar dig EMILIO...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar