Välkommen



fredag 14 maj 2010

Passionen!!


Ibland kan förhållanden bli tagen för givet och passionen dör ut för att man inte anstränger sig längre eller tillräckligt mycket och att man har blivit mer som vänner istället för ett par...det gäller verkligen att hålla passionen vid liv och inte ta varandra för givet.Många gånger är det små saker man kan göra för att hålla gnistan vid liv, man behöver inte alltid köpa saker då jag syftar på detta utan bara göra det lilla extra som tex. ge en extra kyss på varje kind varje morgon man vaknar,lämna små kärleksfulla lappar i fickan eller något liknande bara göra det lilla extra just för att behålla gnistan vid liv...Sen är det också vanligt att man går runt omkring i slappa kläder hemma när man är i ett förhållande och vart tillsammans i ett tag...visst är det mysigt men ganska lustigt ändå tycker jag..Jag har inte riktigt förstått det där, för när man är singel så vet jag att många gör sig iordning hela tiden och gör det där lilla extra fin för att man hoppas på att finna sin nya kärlek men varför gör man sig iordning då, är det inte då man vill att folk ska falla för det naturliga "jag" och är det inte bättre att fixa sig iordning då man har en man/kvinna för att behålla det där extra lilla gnistan och göra sin fina för sin man/kvinna och inte för alla andra men främst ändå för sig själv..Varför ska man bli för slö och skita i sig själv baraför man är i ett förhållande?JAg kan inte riktigt förstå det där. Jag tycker också att man tända lite ljus och ge varandra frukost på sängen och samt inte glömma bort att ge varandra komplimanger..Jag tycker det är skit viktigt att hålla PASSIONEN vid liv i ett förhållande och inte ta varandra för givet för det oftast då man kan förlora den när man minst anar det!!SÅ HÅLL GNISTAN VID LIV....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar