Välkommen



fredag 21 maj 2010

Mycket att göra just nu....


Uuuuf har så mycket att göra just nu..snart är det dax för emilios dop så vi måste handla saker inför det,fixa så det finns tillräckligt med sitt platser osv. och mitt upp i det söker vi lägenhet måste ju ha större eftersom lillen växer så snabbt,fattar knappt själv att han är snart 4 månader tiden går så otroligt fort man hinner knappt blinka innan han snart kryper och går...Sen är det andras födelsedagar,dopdagar och bröllopsdagar man ska gå på också förstår inte hur vi ska hinna med allt men men vi får lova att försöka hinna med allt...ANDAS DJUPT ta tre andetag och räkna till 10 sen är det bara ta en sak i taget...Nu i helgen så blir det fika hos min bror hela Narciso familjen samt Wollner familjen ska samman stråla för första gången tyckte det var dags nu så alla fick träffa varandra innan dopet,sen måste jag också iväg i helgen för att fixa en klänning till mig själv också som jag kan ha på dopet och jag hoppas också hinna med en grillning i helgen så man får njuta lite av värmen som helt plötsligt dykt upp hos oss man får passa på medans det varar men visst är det härligt med lite värme? Man blir som en annan människa,mera energi,bättre humör så NJUT NU gott FOLK!!!!KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar