Välkommen



onsdag 26 maj 2010

Så jävla förbannad...


Igår så hände det något som absolut inte får hända...Jag skulle åka in till Danderyds sjukhus för att min pappa skulle dit och göra en undersökning av sin tarm och besöket skulle bara ta upp till 3 timmar..Tiden bara gick och gick och ingen pappa dök upp,helt plötsligt kom en sjuksköterska till mig efter 4 timmars väntan att det hade hänt något med min pappa och att dem var tvungen att avbryta undersökningen och skicka honom upp till akut röntgen men dem sa inte varför utan sa bara att det kan ta upp till ytterliga 4timmar till innan jag skulle få något besked och sa att jag kunde åka hem och vänta..FÖR I HELVETE det är min pappa vi pratar om inte FAN åker jag hem om det har hänt honom någonting..Jag och Emilio gick på en promenad för att vänta på beskedet efter ytterligare 2 timmar så ringde läkaren upp mig och sa att dem hade spräckt hans tarm av misstag under undersökningen att han var påväg nu till akut operation FÖR I HELVETE hur FAN kunde detta hända? Han skulle ju bara på en rutin undersökning,han mådde skit bra när jag lämnade honom och nu ligger han på operations bordet.Detta får absolut inte hända på våra sjukhus jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD...Med en grinig unge och helt uttmattad mamma och en pappa på operationsbordet så begav vi oss hem efter 8 timmars väntan för att vänta ytterliga 5 timmar innan vi visste något efter operationen..Väl hemma kom beskedet att min pappa mådde bra att operationen hade gått bra att dem hade lagat det som dem SJÄLVA hade tagit sönder "BÄST FÖR DEM" tänkte jag för mig själv.Huvud saken i alla fall att han mår bra nu.. VILKA IDIOTER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar