Välkommen



måndag 31 maj 2010

GALEN eller KNÄPP same shit but diffrent name...



Fan är man galen eller knäpp eller så blir man det, same shit but diffrent name "fniss" eller jag ska fan inte skratta åt det för det finns en mörk sanning om vad jag pratar om..Jag har en make som ligger här nu brevid mig och snarkar som FAN och då menar jag som FAN man tror fan att han kommer lyfta taket snart och just nu håller hans snarknigar på ta knäcken av mig i alla fall håller Emilio med mig för han kan också vakna till av makens snarkningar..Är man inte knäpp så blir man knäpp...Jag kan till och med snarka jag själv och ganska högt och jag har aldrig stört mig på andra heller som har snarkat men den här mannen slår FAAAAN rekordet med att snarka högst ska fan skaffa mig en sådan där aparat som man mäter hur högt han snarkar och få så hur alvarligt hörselskadad jag kan bli av hans snarkningar...Vad är tillåtet i sådan här fall? Är det tillåtet att kasta vatten på han?eller kväva han med en kudde? eller skära av halsen på han?eller strypa han långsamt?eller hoppa på hans huvud?näää nu får du fan va snäll frugan aha haha pratar jag med mig själv nu hmmm haha ja så kan det bli när man inte får sova här hemma...så godnatt gott folk hoppas ni får se min gubbe nått mera!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar