Välkommen



lördag 29 maj 2010

Åsikter...


Alla har sina åsikter och alla har rätt att tycka vad dem vill..Jag har verkligen starka åsikter och jag tycker och säger oftast högt om mina åsikter och alla kan inte alltid hålla med om alla mina åsikter men jag står oftast för dem medans vissa inte gör det..Är det rätt eller fel att tala ut högt om sina åsikter eller bör man hålla tyst om dem? Vem är det som bestämmer över det?och kan alla hantera att höra om mina åsikter? Jag tycker det är i alla fall viktig att ha en egen åsikt och tycka till speciellt om det är en meningsfull åsikt..Det finns vissa som kan ha ganska starka åsikter om saker och ting men vågar inte stå för sin åsikt i min mening så tycker jag att det är ganska fegt att inte våga stå för sin åsikt utan håller det hemligt för andra,varför då ha en åsikt om man inte ens står för det,samt kan jag bli ganska sur över personer som har starka åsikter om saker och ting och talar ut om det och sedan inte ha korrekt fakta omkring ämnet varför då ens öppna KÄFTEN om man inte ens är på läst om det?Håll bara käften då än att se ännu dummare ut än vad man redan gör..Gott om idioter finns i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar