Välkommen



lördag 8 maj 2010

Hos familjen Narciso....

Idag vaknade vi tidigt, var redan uppe klockan 4.30 i morse hur pigg som helst fick till och med frukosten serverad av Alfredo vilken guld klimp han är..Sen fick jag någon fix idé och började städa och tvätta, hann till och med sy lite och fråga mig inte varför.."fniss" har mina stunder ibland.Visst är jag en riktig bra hemma fru"fniss" bättre fru kan Alfredo aldrig hitta, sätter själv betyg på mig själv en tia...Sen for dagen och kvällen bara iväg vi drog förbi stinsen köpcentrum innan vi åkte hem till familjen Narciso alltså Emilios farmor och farfar samt så var hans farbröder där...Vi åt middag och spelade lite wii...Är helt slut nu för man var uppe så tidigt och vi är fortfarande kvar hemma hos dem och klockan är nu 22.10 och farmor står och bakar bullar och vi ska fika innan vi åker hem bättre kan det inte bli... Har haft det riktigt trevligt idag fast det har varit en lång dag. Emilio har dock sovit nästan hela kvällen inte så roligt för familjen eftersom dem ville leka lite med honom men han var så trött idag för han har vart vaken nästan hela dagen..Vi spelade wii också shit vilket tränings pass men så jävla kul kan verkligen rekommendera folk att köpa ett sådant spel "bra träning,kul att spela" så köp ett....kram kram vi syns på stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar