Välkommen



tisdag 4 maj 2010

Vita lögner!!


Vita lögner är dem godtagbara? Är det okej att ta till en vit lögn till folk..eller ska man vara 100 % ärlig? Har jag rätt att säga bara halva sanningen eller ska man säga hela fast det kan orsaka större sveda än innan?Jag har själv alltid försökt att vara 100% ärlig emot folk för jag vill att folk ska vara lika ärlig tillbaka emot mig..men ibland har jag lärt mig att man kanske borde hålla sanningen för sig själv för att inte såra någon annan men samtidigt så kan en vit lögn vara bra för att en vit sanning kan vara något positivt istället för en svart sanning..men mitt motto är iaf håll er till den vita sanningen och var ärlig från början, för det jag har lärt mig i livet är att "karma"finns och att sanningen kommer alltid i kapp en så "keep it real" och var dig själv... Spegla sanningen (tala med varandra och inte om varandra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar