Välkommen



tisdag 27 juli 2010

Chill dag idag.....


Idag har vi bara tagit det lugnt...Anncharlotte var här idag på besök för att umgås lite har ju inte sätt kvinnan sen emilios dop hon borde verkligen skämmas "haha" för att hon inte har varit här och hälsat på sedan dess...Min mamma kom oxå på besök och umgicks lite med emilio,emilio blev jätte glad...Sen fick jag ett sms från butiken där vi hade köpt vårat nya matbord att det hade kommit in att vi kunde komma och hämta det och det ska vi göra imorrn för vi ska ändå åt det hållet för vi ska hälsa på emilios farmor imorgon för hon kommer hem från sjukhuset imorrn....Mina gamla mat möbler har nadja köpt så vi åkte dit och lämnade dem till henne idag och det kanske inte var så lyckad idé för när jag kom hem och skulle in i ducshen så började jag blöda näsblod som faaan och jag har aldrig blödit näsblod tidigare i mitt liv...läkarna har sagt att jag inte ska bära och jag blev lite yr först och sen började jag blöda och ny ligger jag i soffan och mår illa,jag tror jag måste börja lyssna på läkarna vad dem säger och samtidig vad min kropp säger,alfredo ville åka till akuten men jag orkar inte sitta där i 8 timmar....ska försöka vila nu och om det inte är bättre imorrn så får jag väl åka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar