Välkommen



måndag 26 juli 2010

Toooomt!!!



Visst är Mille Pille söööt i den nya tröjjan som mormor har köpt till honom där det står absolut välling,han börjar redan i tidig ålder "haha" sen köpte emilios gudmor oxå ett par t-shirtss där det stod ( här bestämmer jag,övningsgår och stans busigaste unge)haha visst är han stans busigaste unge ni ska bara se han vad han gör här hemma om dagarna och mer jobb lär jag ju få när han blir större hahaha...och nu har farmor lärt han att hålla på med sina läppar och gör bubblor med munnen så han bubblar ut all mat så fort jag matar honom haha jobbigt läge...Igår var vi oxå och hälsade på emilios farmor då hon just nu är inlagd på ks för en infektion i armen men kommer snart att få åka hem och jag hoppas på snart för emilio saknar henne redan nu...Alfredo har börjat jobba nu och det var första dagen idag efter tre veckors semester"shit"va tiden går fort och jag säga redan nu va tooomt det är utan honom här hemma, ingen att tjaffsa med,ingen man kan lura att byta blöjjor eller få sin dagliga massage hmmm hur faan ska vi klara oss utan honom nu, äääh får väl köra lite med honom när han kommer hem ikväll...men först måste jag smöra lite hahaha eftersom han har ju faktiskt jobbat idag så 5 min vila innan nästa jobb börjar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar