Välkommen



torsdag 1 juli 2010

full rulle.....


Faaan det är full rulle varje dag aldrig lugn stund..lilleman blir bara större och större och är mer vaken nu om dagarna...Han kan ligga i sin säng och ligga och prata och prata för sig själv eller sjunga ser skit kul ut...Imorrn ska vi på bröllop också sen på lördag kommer ena farbrodern hit och ska sova över sen på söndag är det dax för söndags frukost hos emilios farmor och farfar så fullt ös är det och samtidigt har man inte vart så jätte pigg heller..är lite små förskyld och huvudvärk så det räcker och blir över blir fan tokig på den men men vad ska man göra bara bita tag i det sura äpplet...Men jag måste berätta en sak som hände igår när jag skulle hämta upp emilio hos min mamma...Jag sprang bara in och gick på toa och kissa sen tog jag bara tag i emilio och gick ut till bil som stod parkerad på vändplan hos min mamma.När jag kom ut så stod det en p-vakt och det var flera bilar där som tidigare hade stått där innan jag kom...Jag satte emilio i bilen och började knäppa fast han då kom p-vakten och sa att jag inte fick parkera där och jag svarade att jag inte har parkerat utan bara hämtat mitt barn och hade bara vart borta i 6 min och jag ska bara spänna fast han och åka ...då svarade han at jag skulle passa mig att han minsan var p-vakt och attt jag hade vart borta mer än 6 min och om jag var uppkäftig så skulle han ge mig böter på plats...Vilken JÄVLA IDIOT...mamma blev så förbannad så hon ringde kommunen och sa åt dem så där jJÄVLA respetlösa får man fan inte vara...jaja gott om IDIOTER finns det i alla fall.....

2 kommentarer:

  1. Hej mina "hjärtan"!! Ni är så fina tillsammans på alla bilder, (maybe it was ment to be....or??)
    Lina. du måste söka läkare för din huvudvärk....kan ju inte gå på det där viset. Tänk på Emilio!!
    Ta det lugnt till helgen, vi hörs!
    Kramar från mamma

    SvaraRadera
  2. Yepp it was ment to be...yepp jag sak söka läkare,helt sjukt att det sitter i så länge..Yepp ska föröska ta det lugnt i helgen har bara en del att stå i men jag sak ta det lugnt..lovar...love u mom

    SvaraRadera