Välkommen



fredag 16 juli 2010

Härlig sommar kväll....


Så härlig sommar vi har haft med sådan underbart väder..varmt och gott det ända negativa med det är att det är så JÄVLA VARMT om nätterna så det har varit jobbigt att sova och om dagarna ganska trött pågrund av värmen men jag klagar inte speciellt nu när vi har köpt en ny fläkt...Som vanligt med min tur så har jag varit ganska frisk "fniss" stukad fot,konstant ont i skallen,magen vill jag inte ens prata om förutom mitt fina hål jag har där som sprutar ut lite blod och sen min av bitna tand haha "vadå" läkare äääh vad ska man göra det är som det är men jag klagar inte humöret är på topp och lillen mår bra och en man jag älskar så livet kan faaan inte vara bättre än så här...Finns folk som har det värre än jag...Jag har tak över huvudet,mat på bordet varje dag,rena och hela kläder och två killar jag älskar och underbar familj och jag älskar mitt liv som det är...visst kunde hälsan vara bättre men jag mår bra så länge jag har min familj runt omkring mig...ÄLSKAR ER ALLA....Igår kväll när vi kom hem från emilios farmor och farfar så somna emilio på en gång så jag och gubben passade på att dricka lite vin och spela lite yatzy på uteplatsen med lite tändaljus hur mysigt som helst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar