Välkommen



onsdag 21 juli 2010

Min och emilios lycka....


En riktig lat dag idag fast egentligen inte men vi har i allafall bara varit hemma för en gång skull...städat lite,fixat och donat lite här hemma och tvättat och ett par filmer har vi även hunnit med....men dagens stora ögonblick var när vi satte upp emilios hoppgunga,bästa köpet någonsin,han är lycklig och jag är lycklig..han sparkar,hoppar och farfram medans jag får en "pust" att andas lite utan att behöva bära bära och bära så jag kan rekommendera till alla barnfamiljer att in skaffa en sådan...haha men det roligaste var också att han var lite liten i den drunkna nästa i tyget men min mamma sydde om den så han kom högre upp så nu funkar den perfekt och emilio skrattar bara..vilken lycka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar