Välkommen



onsdag 14 juli 2010

Min lilla älskling....


Idag fick min lilla älskling den andra vaccinsprutan mot difteri,stelkram,kikhosta m.m först reagerade han knappt sedan tog det fart på lillen....shiiiiit va han skrek det gjorde ont in i själen på mig när jag hörde honom skrika så pass mycket som han gjorde....stackars liten!! Idag har vi bara slappat här hemma för lillen är lite grinig idag efter sprutan så han har haft det lite svårt att sova och bara vart ledsen och velat legat i famnen hela dagen idag,så det har han fått gjort...Men idag fick han också börja äta lite hahaha det var en ganska rolig syn...mormor var med och tittade också såg ganska kul ut...han värkar inte tycka det var så kul skrek mest och spottade ut maten så han och jag var full med mat...Nästa gång bättre lycka hahaha....får vi hoppas i allafall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar