Välkommen



lördag 17 juli 2010

Mys dag....


Idag har det varit en riktig kvaft dag,kläderna sitter som klister på en men skönt ändå så jag klagar inte. Hellre denna värmen en kyla och slask : ) Idag har vi bara tagit det lugnt var bara på en kort promenad till affären för att köpa lite frukt och kakor, då emilios farmor och farfar kom på besök...sedan har jag bara suttit och gått igenom emilios kläder,vad som var för lite och vad som behövs och jag kan säga det är absolut inte mycket han behöver har i stort sätt allt till han även stora storlekar så det känns faktsikt skönt,både ha fått det gjort och vet att han har det mesta...Sköönt att det har regnat lite idag för det behövdes verkligen för min gräsmatta var gul istället för grön så den behövde få ett par droppar för att kunna svalkas sig av sig lite det är faaan inte bara vi som ska ha det bra även min gräsmatta förtjänar det...Igår så fyllde cissi år,pius tjej och jag hann knappt gratta henne,skickade dock ett sent sms kvart i tolv men får väl passa på att gratta henne här så GRATTIS CISSI i efterskott,kommer snart och hälsar på...shiiit pinsamt värren men mina dagar flyger bara iväg och så börjar minnet bli kort hahaha ålder va hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar