Välkommen



måndag 5 juli 2010

Semester...


Idag är det första dagen på alfredos semester och vi vet ännu inte riktigt vad vi ska göra men denna vecka blir lugnt i alla fall,varva ner lite efter helgens aktiviteter...Dagen började bra i alla fall tog det lugnt alfredo var ute och köpte nybakat bröd till frukosten så det var en bra start sedan låg vi bara och halv slappa och glodde på tvn...sen bestämde vi oss för att gå på en lång promenad ner till stenige badet¨så vi tog med oss lite vattenmelon och promenerade ner,riktigt trevligt var det..påvägen hem så tyvkte jag att jag vart lite smart och beslutade att vi skulle ta en genväg igenom skogen hem med barnvagn och allt resultatet av det= stukad fot "smart va?" haha yepp yepp så kan det gå av en strålande lysande idé..nästa gång ska jag inte lyssna på mig själv ens en gång så smart kan jag också vara hahaha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar