Välkommen



söndag 25 juli 2010

Tid,tid och åter tid....


Förlåt alla mina blogg läsare för att jag inte har skrivit något på ett par dagar men jag har haft så mycket att göra så tiden räcker inte till....I fredags så hade jag hela min familj över på grillning och det vart riktigt trevligt det var ett tag sen min familj samlades...Vi grillade och drack lite vin och snackade bara massa skit och tiden gick så fort speciellt när man har så trevlit som vi hade det,min bror och hans fru skulle upp tidigt för att flyga till luleå på en 40 års fest och om jag ska vara riktigt ärligt så tror jag att min bror satt bakfull på flygplanet upp och det kan nog inte varit så kul hahaha...och igår så hade vi besök från en vän till alfredos familj som missade dopet och kom nu för att träffa lilleman för första gången,trevligt var det oxå...sedan åkte alfredo och hälsade på en polare i jakan medans jag träffade upp tjejerna och gick ut på kina för att fira daisy som nyligen har fyllt år,så Grattis igen daisy på födelsedagen och tack för en trevlig kväll igår det häs måste vi snaart göra om igen,synd bara att min lilleman var lite bråkig... Idag ska vi städa ut bilarna för alfredo börjar jobba imorrn nu är det roliga och trevlia snart över och det är dax för verkligheten nu ...så bye bye hörs snart igen!!

2 kommentarer:

  1. ...hej min älskling...jag tycker att du är så duktig med allting.....
    Bamsekram från mamma

    SvaraRadera