Välkommen



måndag 12 juli 2010

Så sjukt trött.....


Full rulle som vanligt,vart här och där och min andra lilla plutt "daisys son" har fyllt 8 år och med det vill jag Gratta honom med stora och många pösssar från moster carro...och själv klart från alfredo och emilio med.Sen var det ju VM finalen i fotbollen och VIVA ESPANIA....Sen har farbrodern Darwin vart här och hälsat på igen,så skööönt att han har vart här och hjälper till lite med plutten så kul att se dem tillsammans oxå...Idag har emilio tror jag för första gången upptäckt sina händer..såg skit kul ut,han sitter en lång stund och funderar och tittar på sina händer och försöker röra och slå och se vad han kan hittta på för hyss med dem haha kul att se alla framsteg med honom...Nu är klockan 24.00 på måndag natt och nu ska jag föröska sova en timme kanske två innan lillen vaknar måste ju passa på medans man får,för gubben min lär ju inte vakna hahaha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar